Bugün Ne Sürdüm... Nail Art Tırnak Süsleme Diskleri

Bu aralar ojelerle kafayı yemiş durumdayım... Eve gelen misafire bile hadi oje sürelim, bak çok güzel desenlerim var, onlardan yaparım sana diye kandırıyorum :)) Bunlardan biri de arkadaşım Tuğba oldu. Ona ''Nail Art Tırnak Süsleme Disk''lerinden bir desen seçtirip kollarımı sıvadım hemen. Sonrada işte böyle güzel tırnaklar çıktı ortaya. Bakalım beğenicekmisiniz ...


Fotoğraf makinamın pilleri bitmek üzere olduğu için fotoğraflar alel acele çekildi. Çekerken de fark etmemişim birçok fotoğraf parlama yapmış ve desenler tam belli olmamış ama çıplak gözle çok güzel ve şık duruyor emin olabilirsiniz.


Bu güzel tırnaklar için neler kullandım?

  • Golden Rose 60 Numara Kırmızı Oje
  • Golden Rose 04 Numaralı Beyaz Oje
  • Simli ve Normal Cila (markalarını hatırlayamadım)
  • Nail Art Tırnak Süsleme Seti 

 

Nasıl Yaptım ?

Önce kırmızı (yada ne renk istiyorsanız o renk) oje sürülür. Ojenizin kuruduğuna emin olduktan sonra bir desen seçilerek beyaz (yada sizin seçeceğiniz bir renk) oje ile desenin üzeri tamamen kapanacak şekilde diske oje sürülür. Diskin hemen yanındaki sıyırıcı (çok kirli olduğu için ucunu sakladım :) ile diskin üzerindeki fazla ojeler hızlıca çekilir. (Benim sıyırıcım işlevini kaybetmiş sanırım güzel sıyırmadığı için eşimin tarihi geçmiş Müze Kartını kullandım :) sizde kullanmadığınız bir kartınızı kullanabilirsiniz, sıyırıcıdan daha çok işe yarıyor. Söylemeden de geçemiyorum bu kartla sıyırma fikri Fatoş'undu :) )) Neyse kartla çektikten sonra diskin üzerinde sadece desen kısımlarındaki oyuklarda ojeler kalacak, kalan ojeyi de hemen yanındaki minik yuvarlar damga aparatıyla bastırıp diskten damgaya, damgadan da tırnağa transfer ediyoruz. Kartla ojeyi sıyırdıktan sonraki kısımda elimizi çabuk tutmamız gerekiyor. Acele etmezsek oje diskte kuruyor, damgaya geçmiyor, tırnakta tam çıkmıyor vs... sıkıntılar oluşuyor. Bu kısımı da geçtikten sonra ben tırnağımızdaki çiçeklerin ortalarına simli cila ile noktalar koydum. Bu deseni daha belirgin ve güzel gösteriyor bence. En son olarak da tüm tırnağa cila sürüp desenlerimizi belirginleştiriyoruz... İşte hepsi bu kadar....

Hoşçakalın......::::AyÇa:::::....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.