Garnier BB Krem (Karma ve Yağlı Ciltler için)




Alışveriş yazımda gösterdiğim (yazısı burada...) Garnier BB Kremi ( Karma ve Yağlı Ciltler için ) tanıtmaya geldi sıra... Alışveriş yazım geciktiği için yazılar üst üste oldu ama bu arada BB kremi deneme fırsatım oldu... Garnierin ilk çıkan BB kreminden ne kadar nefret ettiğimi söylemiştim. Ondan ne kadar nefret ettiysem buna da o kadar bayıldım. Bende olan ilk çıkan BB krem, Nivea Q10 BB krem ve Garnier yağlı ciltler için BB krem arasında kıyaslama yapmam gerekirse kesinlikle bu son çıkan yağlı ciltler için Garnier BB krem...
Benim cildim çok yağlı temizledikten sonra bile 1-2 saate suratım disko topuna dönüşebiliyor... İlk çıkan Garnieri kullandığımda siz düşünün...
Garnier ultra emici inci taşı+pigmentler içeren bu krem için Nemlendirir, Cilt rengini eşitler ve ışıltı verir,Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır,parlamayı kontrol eder, GKF20 ile UV ışınlarından korur diyor...

Ben kremi beğendim, cildimde aşırı bir parlama yapmadı, sadece akşama doğru T bölgemde çok az bir 
parlama oldu... Yapısı oldukça sıvı fakat sürdüğünüzde hemen sabitliyor kendini... Pudramsı bir bitişi var... Ben günlük olarak üstüne pudra kullanmaya bile gerek duymadım. Yağlı ciltliler için kesinlikle tavsiye edilesi bir ürün...

Bileğimin BB kremsiz hali...


Görüldüğü üzere yapısı oldukça sıvı...



Bileğimin BB kremli son hali...Gördüğünüz gibi damarlarımdan eser yok :)

 Ürünün normal satış fiyatı 19.90 TL, ben watsonstan indirimden 14.90 TL ya aldım...

Sevgiler < fatoş >

4 yorum:

  1. Merhaba ben 16 yaşındayım sizce bu ürününü kullanmam da bir sakınca var mı ? Çünkü arka tarafında yaş sınırından bahsediyor

    YanıtlaSil
  2. ben bir hafta kadar kullandım ama hiç memnun kalmadım. normal cilde sahip olmama rağmen bende yağlı bir görünüm verdi ve sivilce ve pürüzler oluşturmaya başladı ki benim cildimde sivilce çıkması çok nadirdir. bende kullanmayı hemen bıraktım. daha bitmedi bile ama kullanmayı da düşünmüyorum. çöpe gidicek yani .... kokusuda çok hoş diil. bence diğer bb kremleri deneyebilirsiniz. ben hiç memnun kalmadım sizlerede önermiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu urunun cok cikma sorununa cozum bulduum :) http://kumralkizdan.tumblr.com/post/48550710073/diy-tuplu-fondotenleri-pompal-siseye-aktarma

    YanıtlaSil
  4. Ben uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Su bazlı bir yapısı var o yüzden yağlı ciltler için çok ideal.Gözenekleri tıkamıyor o yüzden sivilce de yapmıyor. Aksine cildim güzelleşti çünkü aylardır fondoten kullanmıyorum sadece garnier bb cream kullanıyorum :) denemeye değer diyorum ben. hoşçakalın

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.