Garnier Roll-on'lar Hakkında...

Bugün sizlerle Garnier Roll-on ' lar hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum...
 
 Soldan sağa;
 Garnier Kafeinli Göz Roll-on ( Göz altı torbaları ve halkalarına karşı )
Garnier Kafeinli Kapatıcı Göz Roll-on 02 Açık Ton
Garnier Kafeinli Kapatıcı Göz Roll-on 03 Koyu Ton
Garnier Pure Active Sivilce Karşıtı Roll-on 02 Açık Ton

  Garnier Kafeinli Göz Roll-on ( Göz altı torbaları ve halkalarına karşı )

Ürünün açıklaması şu şekilde;

Torbalar için;
Kafein, mikro sirkülasyonu (göz altındaki kan dolaşımını) arttırma özelliği ve yorgunluk karşıtı etkisi ile bilinir. Garnier Kafeinli Göz Roll-On’un formülündeki kafein, göz altı torbalarını indirmeye yardımcı olmak için özenle seçilmiştir.

Halkalar için;
Garnier, estetik masaj tekniklerinden esinlenerek ilk defa bir göz bakım ürününde roll-on teknolojisini kullandı. Şişkinlik giderici masaj uygulaması yapan, serinlik veren bilye ile göz altı halkalarının görünümü azalır. Ayrıca nemlendirici jel formülün içerdiği üzüm anti-oksidanları göz altınıza sağlıklı bir ışıltı kazandırır.

Ben bu ürünü alalı oldukça uzun süre oldu fakat toplam da 4-5 kere  kullanmışımdır. İlk sürdüğünüzde ucunda ki bilye sayesinde serinletici bir etki veriyor -ki bu çok hoşuma gitti;rahatlatıyor...
Ama sürdüğümde benim göz çevremin yapısından mı bilemiyorum,
ürün emilmiyor ve yapış yapış bir his bırakıyor. Bu durumu sevmediğimden ürünü kullanamadım. Torbalar ve halkalar için etkisi hakkında yorum yapamıyorum...
Fiyatını ne yazık ki hatırlamıyorum...


Garnier Kafeinli Kapatıcı Göz Roll-on 02 Açık Ton
Garnier Kafeinli Kapatıcı Göz Roll-on 03 Koyu Ton


 Ürünün açıklaması şu şekilde;
Serinletici bilye etkisiyle mikro sirkülasyonu harekete geçirici kafein ve aydınlatıcı etkili limon esansı ile zenginleştirilmiş nemlendirici formülü, yorgunluk izlerini azaltmak için idealdir. 
İçerdiği UV filtresi sayesinde, göz çevrenizi güneş ışınlarının verebileceği zararlardan korur (kırışık oluşumu ve lekeler).
Anında Kapatıcı Özellik : Mineral pigmentlerce yoğun dokusu, gözaltı morluklarına karşı yüksek kapatıcı etki sağlar.

Garnier kapatıcı Roll-on'un 2 tonu var. Ben önce satıcının tavsiyesiyle koyu tonunu almıştım, bir süre kullandıktan sonra daha aydınlık bir görünüm istediğimden açık tonunu da aldım.
Göz altlarınız da çok sorun yoksa, günlük olarak kullanabileceğiniz bir kapatıcı arıyorsanız tavsiye ederim.
Zira yapısı oldukça hafif ve kapatıcılığı da çok yüksek değil... 
Yoğun göz altı morluklarınız varsa yeterli gelmeyecektir...
Bu ürünün de ucundaki metal bilye sayesinde sürdüğünüzde serinletici bir etki veriyor. 
Bu etkisini çok beğeniyorum...
Yalnız göz altlarınız kuruysa nemlendirmesi yeterli gelmeyecektir. Altına nemlendirici kullanmanızı tavsiye ederim. Tek başına kullandığımda benim göz çevremi biraz kuruttuğunu söyleyebilirim...
Fiyatı 15 tl civarı...


Garnier Pure Active Sivilce Karşıtı Roll-on 02 Açık Ton

Ürünün açıklaması şu şekilde;
Eğer cildinizde sivilcelenme,pürüzler ve kızarıklık gibi problemler yaşıyorsanız, bu problemlerden anında çözüm bulmak istiyorsanız uygundur.
Farkı Nedir?
2'si 1 arada sivilce karşıtı roll-on'un renkli minerallerce zenginleştirilmiş formülü sivilcelerinizi tek bir hareketle kapatır ve kurutmaya yardımcı olur.
- Yüksek konsantrasyonlu renkli mineral pigmentler sayesinde gözenekleri tıkamadan uzun süreli ve görünmez bir kamuflaj sağlar.
- Yenileyici ve onarıcı HerbaRepair ile kombine edilmiş kurutucu aktiflerce zengin formülü sivilceleri kurutmaya yardımcı olur.
pratik ve ferahlık hissi veren metal bilyesi ürünü eşit uygulayarak homojen bir kamuflaj sağlar, cildin nefes almasını engellemez.
Nasıl Kullanılır?
2'si 1 arada sivilce karşıtı roll-on doğrudan sivilcelerin, kızarıklıkların ve lekelerin üzerine, istenilen sıklıkta uygulanabilir.

 Garnier Pure Active Sivilce Karşıtı Roll-on' unda 2 tonu mevcut. Bende ki tonu 02 Açık Ton; 
cildimle tam uyum sağlıyor...
Yine bu ürününde ucunda bilyesi var ve sürüldüğünde serinletiyor ve kullanım kolaylığı sağlıyor.
Kapatıcı özelliği yeterli sivilceleri güzel kapatııyor...
Anında etki değil de çıkan sivilcelerin üstüne sürdüğünüzde birkaç gün içinde kurutuyor.
Çıkmak üzere olan sivilceler içinse çıkmadan kurumasını sağlıyor. 
Fiyatı 15 tl civarı olması lazım; ben indirimden 10 tl ya almıştım.








17 yorum:

  1. Sivilce Roll-on'unu alacaktım sonra vazgeçtim. Keşke alsaydım :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de sivilceler için olanını kullanıyorum ama açıkçası düzenli de kullanmadığımdan tam bir fikrim yok :( Göz altı da var ama daha sıra gelmedi ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanmak lazım tabi... Gözaltını da seveceğini düşünüyorum canım...

      Sil
  3. Ben kapatıcılarını henüz kullanmadım ama göz bakımıma ilave olarak Gözz roll ununu kullanıyorum çok memnunum çok seviyorum hatta. Önce bunu uygulayıp ardından göz kremimi uyguluyorum ikisi birden sahane oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm bir de öyle deneyeyim. teşekkür ederim... :)

      Sil
  4. garbier pure aktive 'nin fırçalı yüz temizleyicisini kullanıyorum ve çok memnunum. sivilce karşıtı roll on u da merak ediyordum sanırım senin yorumunla ilg gördüğümde alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçalı yüz temizleyicisini bende kullanıyordum. Denizli ye tatile gittiğimde orda unutmuşum. Birdaha alamadım... Roll-on uda tavsiye ederim...

      Sil
  5. Kapatıcı roll-on'u ben de severek kullanıyorum. İlk aldığımda bu kadar memnun kalacağımı tahmin etmemiştim doğrusu. Kapatıcılığıçok iyi değil ama fiyatına göre iyi bir ürün:)

    YanıtlaSil
  6. Kafeinli Göz Roll-on u düzenli olarak 1 ay kullandım hiç bir etkisini göremedim. SÖylediğin gibi tek güzel yani o serinlik hissi :)

    YanıtlaSil
  7. Sivilce karşıtı olan roll on un açık rengi bana koyu geldi, göz altı kapatıcısının açık tonunda kararsız kaldım. Açık ton olan kapatıcıların ikisi de aynı tonda mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sivilce karşıtı roll-on unu 2 numarası göz altı kapatıcısının 2 numarasına göre daha koyu. göz altı için daha açık istiyorsan 2 numarasını deneyebilirsin canım.

      Sil
    2. Teşekkür ederim :))

      Sil
  8. Göz altı roll nu kırışıklık yapıyormu ??

    YanıtlaSil
  9. 14 yaşındayım göz altı morluklarım var ama fazla değil göz altı roll onu nu alsam sonra dan kırışıklık yaparmı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırışıklık yapacağını zannetmem ama yaşın henüz çok küçük olduğu için şimdiden o tazecik cildine kozmetik ürünlerini kullanmanı tavsiye etmem.

      Sil
  10. kafeinli goz rollonundan bendede var hic bir faydasi yok diger goz alti kapatcilarindan tek farki bilyesinin verdigi serinlik hissii kullan kullan bitmiyor bn projeck panima ekledim insalah bitiricem bu arada cnm senide bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  11. 17 yaşındayım. Sivilce karşıtı roll-on kullanıyordum. Sivilcelerimi kurutmuyor ve geçmesini uzatıyordu + bir süre sonra yüzümde bolca sivilce izi kaldı. Acaba onun yüzünden midir-yani sadece bende mi oldu bu etki?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.