Uzun zamandır aradığım gibi bir ürün: Vichy Idealia BB Krem

 

 Kendimi bildim bileli hem yağlı, hem de güneşi görünce hemen lekelenen, hassas bir cildim var maalesef... Dermatologlar bu leke oluşumuna engel olmak için, sadece yazın değil, güneşin bulutlar arasından süzülerek geldiği, hatta ve hatta hiç ortada görünmediği kapalı havalarda bile, güneş koruması kullanmak gerektiğini söylüyorlar. Oysa eskiden, güneşin bu zararlarını bilmeden, iyice bronzlaşmak uğruna, nasıl da saatlerce sahilde uzanırdık...

Bilmeyen bilmez ama, cilt yapısı yağlı olunca, insanda ne yüz makyajı kalır, ne de göz makyajı doğru düzgün... Bu konuda çok sıkıntılı olduğum için, iyi bir güneş koruması arayışım, uzun süre devam etti. Makyaj altına baz olarak da kullanılabildiğini ve yağsız olduğunu iddia eden pek çok markanın ürününü kullandım. Ama her bir denememde, makyajımın bozulması, aşırı parlaması ve kullandığım göz kaleminin, gözaltlarıma bulaşarak bir "Panda"ya dönüştüğümü fark etmem, uzun zaman almadı:) Nihayetinde bıktım ve pes ettim. "Eskiden güneş koruması mı vardı canım?" deyip, korunmasız halimle, güneşe maruz kalırken, bir de baktım ki yüzümde, sanki çok lazımmış gibi bir de kırmızı kırmızı damarlar belirmeye başladı. Öğrendim ki, ince yapılı ciltler, güneşe maruz kalınca "kılcal damar çatlaması" oluşuyormuş. İşte bir bu eksikti zaten...

Deneye yanıla, araştıra araştıra, nihayet tam bana göre, nemlendirici de içeren bir güneş koruma kremi buldum. Yaş kısıtı ve cilt tipi ayrımı olmaksızın kullanılabilen, Vichy'nin "Idealia BB Krem" adındaki bu yeni ürünü; hem 25 koruma faktörlü, hem de yüzün soluk görünümünü ve ton farklılıklarını giderip, anında belirgin bir ışıltı getiriyor. Normalde Açık Ton ve Orta Ton diye 2 farklı renk seçeneği varmış ki; ben, "açık" olanını tercih ettim. 40 ml Vichy Idealia BB Krem’in tavsiye edilen tüketici satış fiyatı ise 49.90 TL'ymiş.

Yüzümü jelle temizleyip, tonikle sildikten sonra, ilk sürdüğüm andan itibaren, hassas cildime rağmen, en ufak bir alerjik tepki yaşamadım. Sıcak havada bile, yüzümde herhangi bir yağlanma eğilimi oluşmayınca, cesaret bulup üzerine makyaj da yaparak, dışarı çıktım. Çantamdan minik aynamı alıp, sık sık yaptığım kontrollerde, hala bir "Panda"ya dönüşmemiş olduğuma inanamadım. Aynı zamanda 24 saat nemlendirme ve koyu leke görünümünü azaltma etkisi de bulunan bu krem sayesinde, bir yandan güneşin zararlı ışınlarından korunurken, aynı zamanda makyaj bozulması derdine de son vermiş oldum. Olleeyyy! Teşekkürler Vichy! Sonuçta o köklü bir Fransız markası olduğuna göre, "Merci" mi deseydim acaba? :)


https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye

İçerik: usengecsef.blogspot.com

Bir bumads advertorial içeriğidir.

3 yorum:

  1. Gerçekten ben de denemek istiyorum bu ürünü :( bakalım :)

    YanıtlaSil
  2. Elimdeki bb krem ordusundan kurtulup almak istiyorum, nasıl dayanıcam
    bilmiyorum ama:))

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Blogunu severek takip ediyorum çok güzel:* zuhalvarol.com ben de beklerim:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.