Süngerle Kolay French Manikür Yapımı...


Daha önce youtube da gördüğüm video üzerine watsonsta gezerken 
bu tırnak törpüsünü görünce fikrim geldi :)

Öncelikle bu tırnak törpüsünü watsonstan 2.45 TL ya aldım. İç tarafında ki süngerli bölümünü kullanacağız. Farklı bir süngerle yapmak isterseniz gözeneksiz, sert, sıkı bir sünger olması gerekli...

 Tırnak törpümüz ilk aldığımda bu şekildeydi...




Süngerin bir tarafındaki törpü kısmını çıkardım... Kullandıkça diğer kısımları da çıkaracağım tabi...

Kenar kısmına fotoda da görüldüğü gibi kireç beyaz ojemi sürdüm...


Tırnağımızın ucunu ojeli kısıma bastırıp çekiyoruz...





Bütün tırnaklarımızı ojeli kısıma bastırıp çekiyoruz. Benim tırnaklarım biraz uzun olduğu için tırnak çizgisini kapatması için uçlar biraz kalın oldu. Rakı beyazı ojemizi de bütün tırnağa sürüp manikürü tamamlıyoruz... Bence french manikür kısa tırnaklara daha çok yakışıyor...

 

Manikürümün son bitmiş hali de fotoğrafta görüldüğü gibi... Yüzük parmağıma bir tane de nazar boncuğu yaptım :)





Sevgiler <fatoş>

6 yorum:

  1. gerçekten çok mantıklı bir fikir sağol :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş,hiç aklıma gelmezdi:)

    YanıtlaSil
  3. kolay uygulanabilir bir yöntemmiş:)

    YanıtlaSil
  4. peki törpüyü çıkardıgınızda o zemin yapışkanlı kalmadı mı ona gore alacağım yardımcı olur musunuz rica etseem ??

    YanıtlaSil
  5. peki törpüyü cıkardıgınızda o zemin yapışkanlı kalmadı mı ? rica etsem yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  6. tırnagın ıçıne mı sürülü o ???

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.