Süngerle Oje Sürme Tekniği

Youtube ' da göz farı sünger fırçayla yapılan bir video gördüm ilgimi çekti izledim çok beğendim ve Fatoş'cumla paylaştım o da çok beğenince yapmaya karar verdik. Yeni bir oje sürme tekniği keşfetmenin heyecanı içinde ojelerimizi sürerken fotoğraflamayı unuttuk. Sürmeye başlamışken bir ara benim aklıma geldi fotoğraflarını çekseydik blogta paylaşırdık diye ama tırnaklarımız ojeli olduğu için bozulmasın diye :P üşendik açıkçası... 




Ama ben üşenmeyip dün akşam tekrar denedim bu tekniği. Fotoğraflarda ne kadar belli olacak bilemiyorum ama benim çok hoşuma gitti. Değişik ve çok tarz bişi oldu. Alışılmış klasik tek renk oje sür geç devri bitti artık benim için :) 



Gerekli malzemeler :  


  • Hoşunuza giden 2 renk oje (ben beyaz ve mavi kullandım)
  • Far fırçası süngerli olandan (ben bulaşık süngerinden kestiğim bir parçayla yaptım) 
  • Üzerine oje damlatabileceğiniz sertlikte herhangi bişi (kartvizit, ince karton, palet vs..)
  •  Bulaşan kısımları temizlemek için aseton.

  
Önce ilk kat olarak tüm tırnaklarıma beyaz ojemden sürdüm.
Daha sonra tırnaklarımın yarısına gelecek kadar, mavi ojeye değdirdiğim süngeri minik minik tampon yapar gibi gezdirdim. En son olarak da beyaz ojeyle tekrar beyaz kısımların ve mavi kısımları birbirine bağlayacak şekilde süngeri üzerinde gezdirdim.



Süngerle pek düzgün olmayacak görüldüğü gibi parmaklarınızın yarısı oje olacak. Ama endişelenmeyin bu ne benim ne sizin beceriksizliğini değil :) Orjinali böyle bunun gülü seven dikenine katlanıyo yani :)




Asetona batırdığımız kulak çubuğuyla çok rahat bir şekilde kenardaki fazlalıklardan kurtulup böyle güzel tırnaklarımız oluyor.... 





Hoşçakalınnn.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.