Avon Ürünlerim

Merhabalar

Size bugün hem kalite hem fiyat açısından çok beğendiğim Avon ürünlerini tanıtmak istiyorum. Eminim birçoğunuz Avon'un herhangi bir ürününü hayatınızın bir bölümünde muhakkak kullanmışsınızdır. Benim yıllardır kullanıp vazgeçemediğim ürünlerinden bir kaç örnek toplayıp fotoğrafını çektim sizler için.




Avonun duş jellerine bayılıyorum kokuları inanılmaz güzel özellikle Senses Tropics yaz aylarında çok iyi gidiyor :)  Mystique de çok başarılı. Ama sadece mis gibi kokması yetmez birazda vücuduma parıltı katsın derseniz Skin So Soft Glamorous Gold Vücut Şampuanını kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim.


Bu aralar Avon Solutions ürünlerini tv reklamlarında çok sık görmeye başladık yenilenmiş haliyle tabi ki. Bendekiler eski hali. Benim cildim kuru olduğu için ben Maximum Moisture kullanıyorum. Cildimin ihtiyacı olan nemi alması daha yüzümü yıkarken başlıyor. Çünkü yüz yıkama jelinin içeriği o kadar güzel ki yüzümü kesinlikle kurutup gerdirmiyor. Bittiği için fotoğrafta göremiyorsunuz maalesef. Onun yerine şimdi kullandığım iki ürün var biri Fatoş'cuğumun hediyesi Watsons Green Tea; içeriğindeki minik partiküller sayesinde derinlemesine bir temizlik sağlıyor. Diğeri de Avon Clearskin Pore Penetrating peeling; onunda içeriğinde minik partiküller var (watsons'ın ürününden daha küçük tanecikler) ve keskin bir mentol kokusu var ben özellikle duşta tüm gözenekler tamamen açılmışken bunu kullanıyorum içeriğindeki mentol yüzümü inanılmaz ferahlatıyor. Yanındaki minik ped le de cilde zarar vermeden masaj yapmanızı tavsiye ederim. Sonrasında Solutions tonik ve gece ise gece kremi gündüz ise gündüz kremi kullanmalısınız kesinlikle. Ben solutions ürünlerini çok beğenerek kullandım bunlar bittiğinde yeni seriden de almayı düşünüyorum. 

Gelelim parfümlere, Avonun parfümleri çok çok çokk hoşuma gidiyor bir aralar (lise dönemlerinde:) Wish of Love aşığıydım uzunca bir süre hiç değiştirmeden onu kullandım. Şimdi Scentini - Rose Fizz 'i çok kullanıyorum ikili görünümüyle çok eğlenceli bir parfüm kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor, kokusu ise şeker mi şeker :) Ve diğer bayıldığım parfümü ''INCANDESSENCE'' bu kokuyu bilmeyen yoktur sanırım müthiş güzel bir koku. Bugüne kadar avonun bir çok parfümünü denedim. Wish of Love, Wish of Happiness, Pur Blanca, Soft Musk, Scentini, Incandessence, Percieve... aklıma gelmeyen bir kaç çeşit daha var. Memnun kalmadığım parfüm yok diyebilirim. Ayrıca eşime aldığım Full Speed, Signature, Percieve, Blue gibi bir kaç parfüm var. Sanırım en çok Blue 'yu beğendi en çok onu kullanıyor :) 

Avonun yani daha doğrusu Color Trendin rujlarını da çok beğeniyorum. Renkler çok güzel, nem oranları çok iyi, dudağı kurutmuyor, kalıcı ve fiyatları 5 TL'yi geçmiyor :) Daha ne olsun...  

Kalemleri ve rimelleri de çok güzel özellikle Color Trend'in siyah göz kalemini kalemden çok eyeliner niyetine kullanıyorum :)  

Fırçaları da çok güzel ben bir grup alıp çok beğenip, ikinci seti de yedekledim bile :) 

Yeni çıkan ve yeni aldığım bir üründe Advance Technıques Argan Yağı. Bu ara çok moda olan argan yağını bende denemek istedim. Henüz bir kaç kere kullanma fırsatım oldu ama beğendim saçlarım yumuşacık ve parlak oldu. İleriki günlerde kullanmaya devam edip sizlerle de paylaşırım. 

Şimdilik hepsinden kısaca bahsettim. İleriki günlerde hepsini tek tek fotoğraflayıp tüm özellikleriyle ve uygulanışlarıyla anlatacağım. 


Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.