La Diva Siyah Üzüm Özlü Sıkılaştırıcı Antioksidan Sabun


Kuru ciltler için siyah üzüm özlü sıkılaştırıcı vücut sabunu... A101 marketlerde satılan bir sabun; başka yerde satılıyormu bilmiyorum hiç görmedim. Daha önce aynı markanın kafeinli selülitler için olan sabununu almıştım. Bir şeyi de düzenli kullansam iyi olacak ta kafeinli sabunda birkaç kullanımdan sonra banyoda eridi gitti ve sonra çöpe...

Aynı sabundan almak istiyordum fakat yoktu bende sıkılaştıcı etkili sabununu aldım... Siyah üzüm çekirdeğinin varislere karşı etkisi malum ve güçlü bir antioksidan. Ayrıca canlandırıcı ve hücre yenileyici özelliği de varmış. bir sabundan bu kadar şey beklemek biraz fazla ama bakalım...


Resimde de görüldüğü gibi içinde minik minik tanecikler var. Kokusu güzel ağır bir kokusu yok...
Şimdilik 2 kere kullandım ilk izlenimim iyi, düzenli kullanım sonrasında fikirlerimi paylaşacağım.
Fiyatı ise 2.95 TL...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.