Essence 3 in 1 Kapatıcı...




Gratis'e gittiğimde bir süredir merak ettiğim bu üçlü essence kapatıcıyı aldım. Daha önce oriflame da görmüştüm hatta sipariş vermiştim fakat aksilikler yüzünden elime ulaşmamıştı. Ürünü beğendim gözaltlarını güzel kapatıyor. Göz altları için önce somon rengini sürüp iyice yediriyorum daha sonra da üstüne bej rengini sürüyorum. Dipnot: Çok belirgin gözaltı morluklarınız varsa gözaltına direkt kapatıcı uyguladığınız zaman bir süre sonra rengi grimsi bir renge dönüşüyormuş. Bunda önce somon rengini sürdüğümüz için öyle bir sorun olmuyor...Kızarıklıklar içinde önce yeşil üstüne bej olarak kullanılıyormuş fakat onu henüz denemedim. Fiyatı 8 TL... Uygun fiyata güzel bir kapatıcı...

Bu tip bir ürünün nasıl kullanılacağına dair Tülin Şahinin anlattığı bir video daha yardımcı olacaktır...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.