Avon ColorTrend Ruj (Violet Friday)


ColorTrend ruj serime bir yenisini daha eklemiş bulunmaktayım :) Bu rengi katalogda gördüğümde çok mor gibi duruyordu. Ben kullanamam bunu dedim kendi kendime (Not: Bu aralar hayatta giymem dediğim şeyleri giymeye başladım, kullanmam dediğim şeyleri kullanmaya başladım.)
Kullanamam diyorum ama aynı zamanda çok da merak ediyorum nasıl durur acaba diye. Fiyat olarak da uygun olduğu için hemen sipariş ettim. Bir kere daha hiç bir şeye ön yargılı yaklaşmamam gerektiğini öğrendim. Rengi çok hoşuma gitti morumsu tatlı bir pembe gibi duruyor dudakta. ColorTrend rujları yenilemekle çok doğru bir şey yapmış. Sadece ambalajı değil rujun içeriğini ve renkleri de değiştirmişler. Süper olmuş. Her ay bir kaç renk alarak sanırım tüm renkleri deneyeceğim. :))


Flaşlı Çekim
 Flaşsız Çekim

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.