Bugün Ne Sürdüm... Tırnakta Çiçek Denemeleri Vol2

İkinci çiçek deseni denemem.... :)
Sanırım bu ilkine göre çok daha başarılı oldu. Kış kapıda ama ben inadına tırnaklarıma çiçek açtırıyorum :) Kış mevsimini hiç sevmem çünkü inanılmaz üşüyorum. Şimdiden başladım kalın kalın kürklü ceketler yelekler giymelere. Kutupta kalmış modundayım... Millet hala kısa kollularla geziyor ama ben tam tersi onları görünce bile üşüyorum :)) Neyse gelelim tırnaklarıma...




Çok ciciş bişi oldular ben çok sevdim... Benim tırnaklarım doğal french li olduğundan :P ayrıca french yapmaya ihtiyaç görmedim. (ne hava yaptım ama pehhh :)))) Şaka bi yana eğer gerekli görürseniz önce tırnaklarınıza french yapın. Daha sonra bir kürdan yardımıyla çiçeğinizi yapın ortasına beyaz oje ile bir nokta kondurun onun üzerine de eğer isterseniz benim gibi çiçek renginde bir nokta daha yapın. Ben beyazın üstüne tekrar pembe nokta koyduktan sonra pişman oldum ama artık çok geçti :) Çiçek bittikten sonrada yine kürdan yardımıyla french kısmının üstüne minik noktalarla şerit yapın.

Püf nokta : Eğer kürdanı dik bir şekilde tutarsanız daha minik ve güzel noktacıklar oluyor...







Kullandığım Ojeler :

  • Golden Rose 04
  • Golden Rose 05
  • Golden Rose 94
  • Rapsodi Cila




Yeni çiçeklerde görüşmek üzereee....


Hoşça'kalın......::::::AyÇa:::::......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.