DIY Cep Telefonu Kılıfı Süsleme



Cep telefonu kılıfım çok sade geliyordu. Bu tarz bir kılıf istiyordum ve incikli boncuklusunu bulamadım. İlla ki bir kokoşluk olması lazım. :)
Ne yapsam, ne yapsam derken annem Denizliden yanıma gelecekti. Hemen istediğim şeyi tarif ettim ve o da tam istediğimi almış sağolsun...
(İzmirde yaşıyorum ve neyi nerde bulurum, nasıl giderim hiçbir bilgim yok... Hala alışamadım ben bu şehirde yaşamaya ve burada yaşamak istemiyorum... :( Neyse...)

Yapım aşamasında fotoğraflamayı unuttuğum için size son halini göstereceğim.

Bu malzemeler kumaşa ütüyle yapışıyor... Daha önce de kot pantalonum da kullanmıştım. Deriye yapışır mı? zarar verir mi diye endişelerim de vardı...
Öyle bir sorunla karşılaşmadım.

Önce uygulamayı yapacağım yere istediğim şekli verdim... Tek tek yerleştirdim. Siz istediğiniz şekilde yapabilirsiniz...Daha sonra üzerine tülbent kapatıp ütüledim...

Sonuç tam da istediğim gibi oldu... :)

Artık fotolara geçelim...









Umarım beğenmişsinizdir...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.