Mimlendim...

Sevgili Kozmetik Aynası beni mimlemiş. Teşekkür ediyorum kendisine...
Sorulara geçelim bakalım ben neler demişim :)


> Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Eskiden daha çok duygularımla hareket ederdim. Yaşım ilerleyip olgunlaştıkça da mantığımla hareket etmeye başladım.Çünkü görüyorum ki insanlar hep çıkarcı olmaya başlamış. Kendi işlerine geldiği gibi davranıp karşı tarafı kullanmaya çalışıyorlar. Şimdi kafama yatmayan birşeyi karşı taraf üzülmesin, kırılmasın, onun işi görülsün diye kabul etmiyorum. (istisnalar oluyor tabi ki)
Sonuç olarak duygularım ön planda olsa da ben mantığımla davranmayı tercih ediyorum...

> İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutluluğu görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar? 

Aslında ne zaman başımıza kötü birşey gelse o zaman şükrediyoruz. Örneğin hasta olup iyileştikten sonra sağlığımıza şükrediyoruz... Ya da kötü durumda olan birini gördüğümüz zaman halimize şükrediyoruz. Evet; şükretmesini bilmiyoruz...
Şükretmeyi bilmedikçe de mutlu değiliz... 
Facebook, twitter çıktı çıkalı insanların hayatı çok göz önünde olmaya başladı.
Gezdiği yerler, yediği yemekler,doğumgünleri,alışverişi herşey ortada yaşanıyor. Böyle olunca da yapamayan, gidemeyen, alamayan gözünün önündeki mutluluğu görmeyip kendisini mutsuz ediyor. Bu kişiden kişiye değişir tabi... Siz siz olun böyle davranmayın derim; kimse kimsenin içini,aile hayatında neler yaşandığını bilmez... 
 
> Haklı olduğun konuda kendini savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

Haklı olduğum konuda genelde susmam... Duruma göre çirkefleşebilirim bile...
ama bazen durum öyle bir hal alıyor ki; aman ne yaparsan yap benden bu kadar deyip susmayı da tercih ediyorum...


> Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?


İmkanlar çerçevesinde herşeyim olsun diyenlerdenim sanırım. Öyle olmasa zaten ne hayatın anlamı kalır,ne çalışmanın,ne işyerinde alacağımız terfinin, ne ne ne......Hayat amacımız olmaz, ama çok hırslı olmamak lazım. Çok hırslı kişinin gözü hiçbişey görmez. - ki bu kötü...

Herşeyim olsun diye istemesek piyango bileti alırmıyız?

Bende evrene bir mesaj yolluyorum; yılbaşı büyük ikramiyesi benim olsun... Oommmm... :)

Bende yapmak isteyen herkese gönderiyorum bu mim'i...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.