FLORMAR DELUXE CASHMERE LIPSTICK STYLO DC24

Flormar Renkli Cuma etkinliğinden kazandığım 
DELUXE CASHMERE LIPSTICK STYLO DC24 rujum...

Çekilişe katıldığımı bile unutmuşum halbu ki; kargo gelince pek sevindirik oldum. 
Sonra Flormar Facebook sayfasına bakınca liste de ismimi gördüm.



 Rujun ambalajı çok kaliteli ve şık...
Yumuşak yapısıyla sürümü çok kolay, nemlendirmesi ise gayet yeterli...
Kalıcılığını da beğendim -ki peçeteyle sildiğimde bile hala az miktarda rengi duruyordu...



Renk olarak benim için oldukça iddialı ama özel günlerde tercih edebilirim.

FLORMAR DELUXE CASHMERE LIPSTICK STYLO rujların 10 rengi var...
DC28 ve DC29 renklerini çok merak ediyorum ve kısa zamanda edinmeyi düşünüyorum.

Fiyatları internet sitesinde 15.50 tl... İndirimlerde daha uygun fiyata alınabilir.

Bu güzel hediye için Flormar'a teşekkür ediyorum...

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.