Avon Alışverişim

Küçük bir Avon alışverişi...

PERCEIVE Vücut Spreyi


Kokusunu beğendim, kalıcılığıda  güzel. 100 ml şişesi... Diğer kokularından da denemek istiyorum. İndirimden 7 TL aldım...

Color Trend Rujlar


Avon Color Trend ruj serisini yenilemiş güzel de olmuş rujlara bayıldım... Eski seriden bir rujum vardı beğenmemiştim...
Soldaki Flirt rengi tatlı bir turuncu resmen aşk yaşıyoruz kendisiyle, sağdaki Poppy Love rengi ise kırmızı, günlük olarak hafif sürüp dağıtarak kullanılabilir... Renkler mat değil hafif sedefli diyebilirim.  Rengini güzel veriyor ve dudaklarımı da kurutmadı... Kapağı kapalıykende rujun renginin görünmesi de hoş...
Kalıcılıkları beğendim, kırmızı daha kalıcı diyebilirim.
Fiyatları indirimde 4.95 di... diğer renkleri de denenecek mutlaka...

Görüşmek üzere... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.