Nivea Visage Q10 Plus Kırışık Karşıtı Kapatıcı BB Cream


Yaş 31 olunca ince çizgiler, mimik kırışıklıkları başladı hatta bayadır var... Sıkılaştırıcı ve kırışık karşıtı krem arayışına girince bu kreme rastladım. BB krem deniyor ama alakası yok. Kapatıcılık yok denecek kadar az. kırışık karşıtı renkli nemlendirici diyebiliriz. Ben kırışıklıklar için bir krem aradığım için zaten BB olup olmaması ile ilgilenmedim... SPF 15 güneş koruması da mevcut... kokusu klasik nivea krem kokusu... Garnier BB krem gibi pırıl pırıl parlatmadı yüzümü... Günlük makyajımda da kremi sürdükten sonra üstüne pudra geçip kullanabiliyorum...

Bir süredir kullanıyorum, diğer yeni kullanmaya başladığım ürünlerinde etkisi varmı bilemiyorum ama cildimin sıkılaştığını hissedebiliyorum...



Ben indirimdeyken 32.50 TL aldım, normal satış fiyatı 40-45 civarı sanırım...

Kırışık karşıtı renkli nemlendirici türü birşey arıyorum diyorsanız tavsiye ederim...


Sevgiyle Kalın :) < fatoş > 

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.