Bugün Ne Sürdüm... Çılgın Oje :))

Bu paylaşımımın başlığına çılgın oje demek istedim çünkü akıllı insan işi değil :) Çok uğraş gerektiriyor. Sonuç ''fevkaladenin fevkinde'' :) oluyor ama ikinci kez bunu yapmaya hiç cesaret edemedim. Yine YouTube ' da izlediğimiz bir video üzerine Fatoş'la denemeye karar verdik. O zamanlar blog açma gibi bir fikrimiz olmadığı için yapım aşamalarını sizlerle paylaşamıyorum. Bu fotoğrafların olması bile mucize aslında önceden ojelerimi çekmek hiç aklıma gelmezdi çünki :) Ama bunun zahmeti çok olduğu için bir daha yapamam bari bu anı olsun diye çekmişim demekki :)





İşte bahsettiğim şahane şey bu...  




Benim çok hoşuma gitti... Umarım sizde beğenirsiniz.  

Yapımı İçin Gerekli Malzemeler: 



            • Birkaç tane renkli oje (Biz 6 renk kullanmışız)
            • Siyah oje
            • En son kat cila
            • İnce uçlu oje fırçası
            • Bant
            • Makas
Öncelikle ince fırça ile tırnaklarımızın dibinden ucuna  doğru ince şeritler çekiyoruz. Beğendiğiniz renkleri yan yana gelicek şekilde dizebilirsiniz. İşin en eziyetli kısmı bu oluyor. Tüm tırnaklarımızda hiç boşluk kalmayacak şekilde çektiğimiz şeritleri kuruması için bekliyoruz. Kuruduktan sonra tırnaklarımda da gördüğünüz ayarda incelikte bantlar kesiyoruz. Bantları istediğimiz gibi yan yana yada üst üste getirebiliriz ama ben bantları çarpraz şekilde yapıştırmanızı tavsiye ederim.Çünkü tüm renklerin üzerini kapatmış oluyoruz. Düz bir şekilde dipten uca yapıştıracağımız bant en fazla 1 yada 2 renk gösterir bize. Yani şeritleri yapmak için boşa eziyet çekmiş oluruz. Bant yapıştırma işlemimiz bittikten sonra tüm tırnağımızı siyah oje ile düz bir şekilde boyuyoruz. Biraz kurumasını bekliyoruz ve kuruduktan sonra bantlarımızı çekiyoruz ve alttan renk cümbüşümüz çıkıyor. Tırnağımızdaki tüm bantları çıkardıktan sonrada üzerine son kat cila geçiyoruz. İşte bu kadar.... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.