Karbonat Peelingi






İnternetten arattğınızda karbonatın birçok faydaları yer alıyor...

Ben bugün kendi yaptığım birşeyden bahsedeceğim...

Yıllar yıllar önce estetisyen bir arkadaşım siyah noktalardan şikayet ettiğimde tuzla cildimi ovmamı söylemişti. bir kere denedim ama tuzun yapısı çok kalın ve cildimi tahriş etme ihtimali yüksek...

Benim de o dönemler aklıma karbonatla yapmak gelmişti...
ve sonuçtan çok memnun kalmıştım ki yıllardır yaparım. Hiçbir zararını da görmedim.... Duşta küçük bir kavanoz karbonat hep  olur...

Benim nasıl yaptığıma gelince;
Duşta gözeneklerim açılmış durumda iken avucuma biraz karbonat alıp ıslak yüzümü hafifçe ovuyorum.
Ayrıca dizlerime ve dirseklerime de aynısını yapıyorum... Tüm vücudunuza da yapabilirsiniz...

Bu yöntem siyah noktalara karşı ve ölü derinin atılmasına da yardımcı oluyor. Ayrıca cilt lekelerimin açılmasında da etkili bir yöntem oldu...

Ben faydasını görüyorum ve tavsiye ederim...

Sevgiyle kalın... < fatoş >




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.