Parıltılı Tırnaklar

Avon siparişlerim geldiiii... Nasıl olduğunu merak ederek sipariş ettiğim simli ojem tam da istediğim (beklediğim) gibi çıktı. Bu aralar çok moda olan parıltılı tırnaklarım olacak artık benimde :) 
Bunun dışında Avon ürünlerinde merak ettiğim bişi daha vardı o da Magix illuminating face perfector. Daha dün geldiği için deneme şansım olmadı ama kullanıp en kısa zamanda sizinle de paylaşıcam. Bir de haber vereyim size Avon Color Trend markalı ojeleriyle çok idaalı bir katalog çıkarmış bu ay. (12/2012) Cıvıl cıvıl rengarenk ojeler var.. Ayrıca Percevie, Little Black Dress, Miami Parti vücut spreyleri 6,90-TL kaçırılmayacak bir firsat bu. Kremler, parfümler ve takılarda da güzel indirimler var. Bakma imkanınız varsa Avon kataloğuna bir göz atın derim...

Şimdi gelelim asıl meseleye :) COLORTRENDNail Top Caat...


 Ben Silver Plated aldım. Bunun dışında Gold Flecked ve Fuchsia Dazzle olmak üzere 2 rengi daha var.

Dayanamayıp hemen sürdüm :)

Nasıl olduğunu görmek için deneme amaçlı bir tırnağıma komple sürdüm böyle pek hoşuma gitmeyince diğerlerine yarım yarım sürdüm onlar daha güzel oldu sanki... Siz ne dersiniz ? :)








Kullandığım Ojeler:

Golden Rose 60 numara
Color trend Silver Plated


Sevgiler... < ayça >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.