Golden Rose Asetonsuz Oje Çıkarıcı Mendil

Aslında oje çıkarıcı mendil yerine oje çıkarıcı kağıt deselermiş daha uyun olurmuş... Başka markaları 

denemedim ilk defa bu tip bir ürün kullanıyorum. Genelde böyle incecik kağıt gibi mi oluyor bilemiyorum...


Ben ilk siyah oje de denedim fakat başarısız buldum... Tırnaklarımın etrafını boyadı. Her tırnağa 1 mendil 

kullanırsanız diyeceğim ama ojeyi çıkarma konusunda da başarısız ... Bir tırnağımı çıkarmak için baya 

uğraştım... Açık renk ojeler için belki daha uygun olabilir.  Ama dediğim gibi ben incecik kağıt gibi 

oluşunu da sevmedim.



Ben aloe vera lı olanını almıştım. Farklı çeşitte olanları da vardı... İçinde 30 tane mendil mevcut ve fiyatı

Golden Rose standında 3.50 TL... <fatoş>



1 yorum:

  1. Bende geçen haftalarda aldım ve aldığıma çok pişman oldum.Sadece seyahatte kullanabileceğim bir ürün benim için.Yağlı yapısını da hiç sevmedim.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.