Golden Rose Oje 148


Bu renge ben bayıldım, bu kış favorim olacak gibi görünüyor... Bu ojenin birkaç tonu daha vardı aklım

onlarda da kalmadı değil... siyah, grinin de farklı farklı tonları vardı ki çok beğendim...





Işıltılı bir kahve... Resimde görüldüğü gibi içinde  minik minik rengarenk simler var fakat çok belirgin değil 

göze batmıyor sadece renge ışıltı katmış... Yakın çekim olduğu için belirgin çıkmış...





Uzak çekimde simler belirgin değil...

Oje tek katta bile rengini veriyor fakat alışkanlık ben 2 kat sürdüm. Resimlerde 2 kat sürülmüş halini 

görüyorsunuz...


Kuruması da çok kısa sürede oldu. 

Kalıcılığına gelecek olursak; bugün 3. gün olmasına rağmen hiç soyulma, tırnak uçlarında bozulma olmadı... 

Hatta bugün ev temizliği yapmama rağmen... :) <fatoş>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.