Golden Rose Lipstick #73


Optimumda gezerken Golden Rose standına uğradım... Koyu renk bir ruj istiyordum ve bu ruju deneyince 

almak istedim... Çalışan kızlar o kadar nazik ki ne varsa almak istiyorsunuz. 2 tane oje ve oje çıkarıcı mendil 

de aldım yazıları gelecek...





 Kış için güzel bir renk bence... Fotoğraflarda biraz pembemsi çıkmış ama bordoya yakın bir ton aslında... 

Sürümü kolay, rengini de güzel veriyor. Işıltılı ama sim, sedef  falan içermiyor... Dudaklarımı da kurutmadı 

nemlendirmesini beğendim... Kalıcılığı yemek v.s. sonra hala dudağımda duruyordu...

Golden rose un perfect shine seri rujlarında keskin bir ruj kokusu var ama bu seride o koku yok...

Koyu renk ruj arayışı içindeyseniz tavsiye edilir... <fatoş>









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.