Essence Alışverişim


Maalesef bugün özel hayatımla ilgili umutla beklediğim bir haber olumsuz sonuçlanınca alışverişimin tadını da çıkaramadım.
Halbuki heyecanla bekliyordum kargomu ve keyifle yapmıştım alışverişimi... İnsanlar ne yazık ki sadece kendi menfaatlerini düşünüyorlar. Siz ne kadar olumlu olursanız o kadar kullanmaya çalışıyorlar. Bugün ki mim de yazdıklarımın üstüne yaşadıklarım tam oturdu.

Neyse biraz içimi döktükten sonra asıl konumuza gelelim... Dün BuyCosmodan yaptığım Essence ürünlerinden oluşan alışverişim bugün elimdeydi. Gerçekten çok hızlılardı...




Ürünlerim çok iyi paketlenmişti. Hatta açarken sıkıldım diyebilirm. (insanları memnun etmek ne kadar zor dimi) Birde bozuk para cüzdanı hediye etmişler - ki çok sevindim görünce... İtiraf etmek gerekirse indirimlerden daha çok hediyeler beni mutlu ediyor.


  

Birçok blogda gördüğünüz ürünler fakat ilerleyen günlerde bende kendi düşüncelerimi paylaşacağım...

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.