Denizli de Gratis Açılıyor...


Evet memleketime Gratis açılıyormuş :) 
Denizliye memleketime son zamanlar da pek gidemesem de bu haberi duyunca pek mesut oldum..
"Orda bir köy var uzakta
O köy bizim köyümüzdür
Gezmesekte tozmasakta
O köy bizim köyümüzdür" diye bağlayasım geldi...

Youtube da Denizli de yaşayan bir bayan videosunda bahsetmiş. Forum Çamlık AVM ne açılıyormuş. Bir dönem +Forum Çamlık Alışveriş Merkezi nde çalışıyordum. Yemek saati, çay saati Watsonsa ürün mıncıklamaya giderdik. Kızlarla da kanka olmuştuk zaten :) Bir de Gratis olsaydı düşünemiyorum kendimi...
Neyse bu yaz tatilimin çoğunu Denizli de geçireceğim zaten. Çok özledim memleketimi, insanlarını, arkadaşlarımı... İnsanın yakınlarından uzak gurbette yaşaması (3 saatlik bir yol ama ben yine de gurbet diyorum -ki çocuklu olunca istediğin zaman gidemiyorsun zaten...) gerçekten çok zor...
Neyse ben kendime şurada ki şarkıyı armağan edip
ve evrene msjımı gönderip gidiyorum :)
Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.