Tea Tree Kil Maskesi



Daha önce bu serinin yüz temizleme jelini kullandığımı ve çok memnun olduğumdan burada bahsetmiştim. Karmadan yağlıya dönük bir cildim var ve cildimde ki yağı ve makyaj kalıntılarını güzel temizlemişti - ki tek tük çıkan sivilcelerimi de kurutmuştu. O dönem çok memnun kalmıştım tekrar almaya gittiğimde bulamamıştım... Bunun üzerine Garnier kullanmaya başlayıp yüzümü sivilceler basmıştı.

En son Watsons alışverişimde yüz temizleme jelini buldum ve hemen aldım. Bu sefer maskesini de denemek istedim ve yine maskesinden de çok memnun kaldım.

Bauty Formulas Tea Tree Kil Yüz Maskesi
"Beauty Formulas Tea Tree yüz maskesi formulasyonunda ki Avustralya da yetişen ve antiseptik özelliği olduğu bilinen Tea Tree ile yüzünüzde ki kir  ve makyaj kalıntılarından kurtulmanıza yardımcı olur. Cildiniz temiz, ferah ve yenilenmiş bir görünüm kazanmanıza yardımcı olur..."



Ben temizleme jeliyle birlikte kullanıyorum. Hergün yüz temizleme jeliyle yıkayıp haftada 2 kere de maskeyi yapıyorum.Garnierden sonra çıkan sivilcelerimi kuruttu, cildimi aydınlattı,yağlanmayı düzenledi ve güzel temizledi... 
Bir güzel tarafı da cildiniz de 3 dk tutmanız yeterli... Ben vaktime göre en az 3 dk, en fazla 5-10 dk tutmayı tercih ediyorum...
Kil maskelerinin sevmediğim yanı çok zor temizlenmesi; -ki bunda onu yaşamadım. Gayet kolay temizleniyor. Zaten çok kurumuyor...

Karma ve yağlı bir cildiniz varsa, sivilceleriniz varsa (yada sivilce çıkmaya yatkınsa benim gibi) kesinlikle tavsiye ederim....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.