Golden Rose Allık 203

Evimin yakınında ki kozmetikçi Golden Rose bazı ürünlerde %70 indirim yapınca her dışarı çıktığımda uğramadan geçemez oldum. Birkaç birşey aldım şimdiye kadar, buna Golden Rose internet sitesinden yaptığım alışverişi de koyarsak bu ay benim için Golden Rose ayı oldu diyebilirim. Sırasıyla hepsini yazacağım...


Golden Rose Allık 203 numara



Ben rengini çok sevdim. İçinde sim yok ama mat da değil sedefli bir allık... İçinde  minik ışıltılar mevcut...
Pigmentasyonu oldukça iyi hafifçe bir uygulama yetiyor...Esmer tenlerde kendini çok göstereceğini zannetmiyorum ama buğday ve açık tenlerde güzel olacağını düşünüyorum. Zira ben buğday tenliyim ve duruşunu beğendim.
Yanağımda ki duruşunu tam olarak gösteremedim. Makyaj fotosu çekmekte başarılı değilim maalesef... :(

Ben indirimden 5.50 tl ye aldım. Golden Rose da 9-10 civarı olması lazım...
Denemenizi tavsiye ederim...

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.